loading...
امیر دل
محمدامین بازدید : 463 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

داستان زیارت امام حسین (ع) از راه دور

سدیر گوید:

امام صادق (ع) به من فرمود:

ای سدیر، هر روز به زیارت قبر امام حسین (ع) می روی؟

گفتم نه، فدایت شوم.

فرمود: چه جفایی می کنی، آیا در هر ماه زیارت می کنی؟

گفتم: نه.

فرمود: در هر سال یکبار به زیارت می روی؟

گفتم: به همین گونه است.

فرمود: ای سدیر، چقدر نسبت به امام حسین (ع) روی گردان و بی اعتنا هستید؟!

آیا نمی دانی که خدای تعالی را هزار هزار فرشته گردآلود و موی پریشان است که بر حسین (ع) می گریند و پیوسته زیارت می کنند و خسته نمی شوند ؟

چه می شود که تو هفته ای پنج بار و یا هر روز به زیارت امام حسین (ع) بروی؟

گفتم: فدایت شوم میان من و قبر او فرسخها فاصله است.

فرمود: بر بام خانه برو و به جانب راست و چپ بنگر و سپس سر خود را رو به آسمان کن، و پس از آن به سوی قبر آن حضرت توجه کن و بگو:

(( السلام علیک یا ابا عبدالله، السلام علیک و رحمة الله و برکاته .))

در این صورت، این عمل، برای تو یک زیارت محسوب خواهد شد و هر زیارتی ثواب حج عمره را دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت امیرِدل منبع داستان و روایات مذهبی از آبان ماه سال 92 شروع به فعالیت نموده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا برای خواندن مطالب سایت صلوات فرستادین؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 1,749
  • بازدید سال : 5,202
  • بازدید کلی : 510,733